نمایشگاه GTEX و قصه سی تری

سی تری در نمایشگاه Gtex

جیتکس (GTEX) یک نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات هست. نمایشگاهی که هر ساله در مرکز تجارت جهانی (World Trade Center) شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار میشه. رویداد جیتکس GTEX جهت ارائه آخرین فناوری‌ها و محصولات مختلف مثل تکنولوژی صوتی و بازی‌های کامپیوتری و خدمات اینترنتی و … راه اندازی میشه. همچنین نمایشگاه GTEX هر ساله شاهد حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان از قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا هست. نمایشگاه جیتکس همواره با کنفرانسها و سخنرانى همراه بوده و توجه هزاران نفر بازدیدکننده از سراسر جهان رو به خودش جلب مى‌کنه.

نمایشگاه جیتکس (GTEX) بزرگترین جنبش جهانى شرکتهاى نوآور و استارتاپ هست. توانمندسازى کارآفرینان بیش از ۳۵ کشور از طریق ارائه موفقیت‌هاشون، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب بازار، برقرارى ارتباط اونها با بیش از ۴۰۰ سرمایه‌گذار و ۲۰ هزار مدیر ارشد اجرایى از جمله اهداف برگزارى نمایشگاه جیتکس (GTEX) هست.

امسال از موسسه راه ابریشم به عنوان یک شرکت شتابدهنده موفق برای شرکت در این نمایشگاه بزرگ دعوت شد. لابد میپرسید چرا؟! چون که راه ابریشم، به عنوان نماینده ایران، صاحب یک اثر خلاق تحت عنوان Si3 هست.

این شد که خانواده Si3 هم دست در دست بچه هاش، یعنی تام و پیتر و رزی و کانی، ماسک به صورت و الکل به دست راه افتاد! کجا؟! سمت دبی و جیتکس (GTEX). سی تری اونجا بین شصت کشور دنیا، قصه اش حرفی نو داشت برای گفتن.
و این شد که عطر گل تازه شکفته Si3 پیچید توی کل دنیا …